Powered By Blogger

Friday 15 April 2011

WILL MISS THEM!!!

Semalam hari yang plng best dan plng sedeyh tok sem nie..Kak Jaja ngan aku bli something tok abg man n ariff..dorg dh nk abes dh..sdeyh2..byk memory ngan dorg..sangt sedih mlm td..sukar tok terima yg dorg nk abes dh..sem dpn dh x da bunyi pelik dr ariff dn x da dh manager yg hebat mcm abg man..memory2 tu aku akn ingt smpai ble2..hard to let go people when we having such a good memory together..arap2 dorg berjaya pd msa dpn..seriously sangat sedih mlm td..x pnah2 aku nages mcm tu...dlm 2 jam gak la kami menitiskan air mata..thank kat abg man sbb bg nasihat yg bergna..daus akan jd positif n aku ingt ckp abg man.."org x ske kte sbb dorg x leh jd mcm ke"..ariff plak d mcm abg ngan kwn bek aku je...time training dok kaco kak jaja sma2...sbb die la aku start minat KPOP..huhu..ayat ariff yg aku akn ingt "Kau mampu"...hehe..:( + :)

No comments:

Post a Comment