Powered By Blogger

Tuesday 17 May 2011

Kuala Nerang (2H1N)

Annyeonghaseyo!!!Assalamualaikum!!!16 aribln ari tu kami PM2 MDS g ke Dusun Minda Resort,Kuala Nerang..kami berkursus selama 2 hari 1 mlm kat sna..mcm2 perangai ada..hahahaha..jungle tracking yg sngt lma tnpa bekalan air..aduh..mang penat..hahaha..mlm plak kami berlakon..lawak gle smpai pecah perut kami gelak..hahahaha..bnda yg plng menjijikan dan plng aku x leh lupa time kne dnda..Allah saje yg tahu bertapa azab nye denda tu..kami sekumpulan kne berkongsi gula2 yg sma..lau setakat gigit je x pa tp skli ngan nyonyot gula2..yg peliknya ketua kami sorng je yg nyonyot gula2 tu..kami gigit je..eewwww!!itu x pa ag..yg plng nk muntah ble kne kongsi air kumur bila berus gigi..blm tba time group kami aku dh ase nk muntah..nseb bek la group aku stail sempoi..bt ala kadar je..kesian gak la kat group yg dpt teammate yg skema..mamat tu berus gigi mcm 10 thn x berus..Ya Allah cbe le kome byngkn mcmna..ish2..jijik,kotor n iyek!!!esk nye kami bt kembara halangan..mcm kat PLKN dlu..ada yg jatuh dlm air yg ada katak..seb bek la aku x jatuh..ye la x kn nk jatuh kowt sbb aku kn penah bt smue tu..dh ada pengalaman la katakan..hahhaha..lpas tu kami blek..mlm nie plak ada team work plak mcm LDK..pastu mlm ni jgk aku dpt taw aku under biro apa..huhu..arap2 la biro kebajikan or biro makanan..that all..Annyeong!!!salam..

No comments:

Post a Comment