Powered By Blogger

Tuesday 22 November 2011

Minggu Destini Siswa

Annyeonghaseyo...nak ck pasai MDS nie mcm2 aku blaja msa jd PM tok MDS..dh 2 kali dh aku jd PM..pengalaman yg sngt best..persahabat sesama PM2 lain sngat amat erat..kami dh mcm keluarga dh..best sngt la..sbb tu aku x maw ambk fast track..aku syg kn UiTM Kedah nie..syg kn mbe2 kelas aku..mbe2 PM aku..hebat kn??selalunya student biasa hanya berkawan ngan bdak kos die n bdak bilik die ja..tp aku kawan ngan senior2,bdak kos lain sangat hebat la..jd PM nie timbul kn perasaan yg unik..mula2 tu mang pk pasai elaun tp bila dh join MDS dh x pikir dh pasai elaun apa semua..just pikir mcmna nk kerja dalam pasukan yg besar..PM2 MDS dh mcm satu family yg besar bg aku..lpas abes MDS maybe payah nk jmpe tp FB ada..group kami pun ada..kat situ ar dpt contact each other..sngt best la ngan diorg..kenangan yg aku dpt mang x smue bleh dpt kat UiTM nie..mang aku syg la PM2 MDS..dh mcm adik beradik dh..sem dpn arap2 bleh jd lagi..and still aku nk jd biro pendaftaran..ritu dh jd ketua nk jgk merasa jd G plak..G tu bermksud org yg teror dlm biro2 tertentu..hope one day aku dpt jd G jgk..hehe..ok la..annyeong!!!assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment