Powered By Blogger

Wednesday 21 September 2011

Nk blek!!!

Annyeonghaseyo!!!huhu..skrg nie agak nye musim demam kowt..dok ase nk demam manjang je..aku dh ar jenis demam malam..siang2 x da plak ase nk demam..mlm jgk la aku slalu stdy..adohai..huhu..nk blek umah..mnggu depan ada gap pnjg..smue bdak umah aku blek umah depa..aku mls nk blek sbb for sure lau blek umah aku x stdy..huhu..kne la spend 1 mggu sorg2 kat umah nie..dok umah tu x da la dok saja..perancangan tu msti ada..hahaha..secret2..x leh btaw..hahaha..tp ati aku nk blek umah..lau blek umah  sehari dua kononnya..tgk2 esk nya paper start bru aku nk blek..hahahaha..sabar je la..lps 3 aribln aku bebas..yeeaaahhh!!!niat mula2 msk nk bt fast track tp x ambk muet plak sem nie..redha ja la..abes kn diploma n apa lg aku akn tros kn cita2 aku..hwaiting!!!hahaha..iyaaz ada kat umah..anak menakan aku yg plng aku syg..seb bek aku dpt jmpe die nnt sblm die blek Labuan..tnggu pak mot ye iyaaz..nnt kne bobok sama2..hahaha..rndu bangat sama kamu!!!ok la..that all..sje nk ilangkn bosan..nk g stalk blog org len plak..hahaha..annyeong!!assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment