Powered By Blogger

Friday 22 June 2012

ADIK

Assalamualaikum..sblm tdo nk update blog nie..nk cte pasai adik..nk habaq ja..aku nie anak bongsu..x da adik lor..anak menakan ada la..tp kecik2 smuenya..sepupu2 pun semua sebaya2 ja..x da pun pnggl aku abg..nk jgk merasa ada adik..huhu..sdeyh x??ritu kn aku ada p SMK Gurun..ada sorg budak dr sklh tu chat ngan aku..then dia bgth problem dia kat aku..agak sma la jgk problem dia ngan problem aku..tp aku rasa problem aku lg trok..mls nk cte pasal problem tu..dok2 chatting2 tiba bleh jd rapat plak..maybe sbb latar belakang cte pun sma kowt,nma pun sama..ntah la..aku pun x taw..tba2 dia dh anggap aku mcm abg dia..aku pun anggap la dia mcm adik aku sndiri..maklum la x da adik..mang slalu kne buli ngan aku la..dia nie pendiam sket..bkn sket tp byk..x taw pasai pa..nk je aku luku kpla dia..hahhaha..apa2 pun best ada adik mcm dia..best buli dia..hahaha..bwh nie gmbr2 adik angkat aku..tp abg angkat dia lg segak..lg stail..hahaha..

*pembaca-pembaca jgn dok pk bukan2 naaa..aku bkn jenis mcm tu..just adik ngan abg angkat..x da nk terangkat-angkat..jgn nk fitnah plak...dosa..^__^







No comments:

Post a Comment